*

jag är en ny person idag, inte den jag var förut. jag har insett mitt misstag och saknar
dig mer för varje dag. Jag hatade att se dig gråta. men nu hoppas jag det är över ta min
hand för jag står här ensam i kylan.. har inte viljat släppa dig enda sen vi träffades.
dina första ord i telefon glömmer jag inte: bella, jag älskar dig så sjukt mycket. det
kommer va vi föralltid. det tog typ 1 till 2 veckor. sen krossa du mitt hjärta.
trodde det var över men nu igår hållde du om mig. jag vart varm i hela kroppen.
fuck vad jag älskar dig.
du ska veta hur mycket jag älskar dig. min dörr står ALLTID på glänt för dig hjärtat.
i att hopp om att du ska ta mig tillbaka för det går inte en sekund utan att sakna
dig, men jag är en ny person , låt mig visa vem jag är.
ny förändring, handen på hjärtat. och jag svär!
jag har tänkt mycket och det borde du också göra. lätta sina känslor. skriv ner dom
på ett papper. läs upp det..för den du älskar. få den att förstå att du verkligen tycker
om personen. som jag gör nu. förstår du?
jag hoppas det. för jag tycker om dig så mycket så jag knappt vill vakna på morgonen
för jag vet att en dålig dag kommer komma. förr när du gick förbi kunde jag säga: kolla
där är min pojkvän. men nu kan jag bara säga: kolla där är han som ljög för mig, han
som krossa mitt hjärta som jag fortfarande älskar.
jag tycker det är onödigt att ljuga, iallafall om kärlek. visst, vissa säger att jag
ljuger om min kärlek. men jag letar bara efter den rätta.
det hoppas jag verkligen inte ni tycker. kärlek ska va som en blomma behöver vatten.
som jag behöver dig. om du skulle komma tillbaka, skulle allt bli bättre.
baby, mitt hjärta följer dig. om du flyttar, flyttar jag med dig, för jag lämnar
aldrig min kära. inte dig.
om det inte tog slut mellan oss skulle det nog fortfarande hålla.
jag har råkat ut för många saker i mitt liv sen du lämna mig. jag var så svag utan dig.
om du kom tillbaka skulle jag vara stark igen. om du gav mig riktig kärlek du gjorde
från början. du sprag till mig, ropa på mig. kysste mig & sa att det komer va vi föralltid.
jag lita på dig.. men det var aldrig något föralltid. det tog slut.
om du någongång visste hur mycket jag älskar dig skulle du nog förstå.. att leka med mig
är inte det bästa, snarast det sämsta. för att förstöra ens liv.. vet inte vad jag ska
säga mer.. men jag älskar dig!
jag behöver hjälp, jag behöver din hjälp, din kärlek för att bli glad igen. snälla kom
tillbaka till mig. det skulle säkert få båda att känna glädje igen.
du har sakt förlåt för alla dom dåliga minnerna du gav mig. jag förlåter dig. för dom bra
minnerna vill jag aldrig glömma. visst, vi glömmer dom dåliga. men dom bra kan ingen få
mig att glömma! alla hatar dig, so what? jag gillar dig. alla får fan ta imot det. alla
säger visst, att du inte är en bra kille. men i mina tankar har du alltid varit det.
du fick en vän som gjorde att vi träffades.
tack du! nu när jag känner dig ordenkligt , vet jag att du alltid kommer finnas
för mig, som jag för dig. jag gillar dig något enormt.. jag vågar bara inte visa det.
hoppas du inser det snart, att jag verkligen gillar dig.
du är ljuset i mörkret. du är luften jag andas. du är som min ängel utan vingar.
jag älskar dig så otroligt mycket. glöm aldrig bort det.
nej min chans finns inte mer. jag älskade dig. nu ber du mig bara att skita i dig.
nej det går inte.
ingen ser hur dåligt jag mår,för jag inte visar det,nu vill jag bara försvinna,jag pallar inte mer,
jag vill be om hjälp,men vet inte hur,jag vill skrika..
men orden kommer inte ut.   </3

Anonym

bella lilla gumman

jag finns här för dej

2010-08-10 | 14:42:53 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!