leeeedsen igen (a)!

jag har varit så mycket hos min häst i stallet så jag har inte hunnit blogga något.
men idag ska jag va med min kära kusin tror jag, bio ikväll isåfall om vi hittat någon bra.
hahahah, igår satt jag vid pianot och spela justin bieber - where are you now. jävligt lätt låt man kan lära sig om man har skapligt tråkigt... :D




Sofia jag älskar dig <3
--------------------------------


Jag har insett att min senaste kyss: saknar jag på något sätt.
Jag pratar: när jag vill.
Jag avskyr när folk: överdriver och hoppar runt framför folk-.-
Min första vän heter: Linette
Kärlek är: nice, men ibland är det väl, inte så najs.
När jag borstar tänderna:
tänker jag
När jag lagar mat: failar jag.
Jag tänder på: magrutor <3
Jag är rädd för: humlefan och spindlar
Den värsta känslan är: svartsjuka
Den bästa känslan är:
citerar lina: att va kär, å sen få den tillslut
Jag är bäst på: hm.. jadu?
Jag är sämst på: gympan
Om jag va ett djur skulle jag vara: en fågeeeeel!
Min mobiltelefon är: cp, men snart har man en iphone
När jag vaknar på morgonen: tittar jag runt
Just nu tänker jag på att: släppa ut hundarna på baksidan.
Bebisar är: äckligt jobbiga!



din sofia §

ÄLSKAR DIG BELLA ♥!

2010-08-24 | 13:56:14 | http://zofiiiaah.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!