svar på frågorna!

dom snuskiga frågorna jag fick , vart borttagna!

---------------------------------------
Postat av: ronja
hej bella, hur är läget?
svar: hej ronja. jo jag mår väldigt bra just nu :D
Postat av: marie
hur skulle du bekriva din stil?

vilket är ditt absoluta favoritplagg?

kram!!
svar: jadu, min stil beskriver mig. jag klär mig efter min personlighet.
jag har inget absolut bästaplagg, jag gillar alla mina kläder lika mycket :)

Postat av: död inom räck håll !
på mitt hjärta har jag blod ?
fråga jag tänkt ställa är, har ngn gång försökt med en kille ?
svar: försökt vadå:)?

Postat av: oskar karlsson
varför ?
svar: förlåt.

Postat av:
finns det någonting du aldrig skulle ha på dig ute?

svar: klänning tror jag. jag tycker inte om att ha klänning på mig. bara vid något speciellt tillfälle då mamma ber mig ha klänning. annars finns det inget :)
 
Postat av: din sofia
URL: http://zofiiiaah.blogg.se/
hur kan du vara så grymt jävla fin asså :o?
lust att dela med dig av din finhet?,
hih, loveu :)! ♥♥

svar: jag är inte fin, och du borde dela med dig lite :o!
loveu2 <3
Postat av: kajsa | älskar din blogg!!!
kan du lägga ut bilder på kläder du gillar och skriva var dom kommer ifrån?

vad använder du för smink?

JAG ÄLSKAR DIG BELLA !!!!!
svar: haha, jadå det kan jag väl någon dag.
ja.. jag sminkar mig inte längre så jag använder inget smink :)

Postat av: amanda
URL: http://amandahalllberg.blogg.se/
när fyller du år :p?
svar: 23 mars ;)

Postat av: grr snygging
varför är du så snygg?
svar: haha, jadu. det kan jag inte svara på :p
Postat av:
har du vart på G med MARCUS kinnuen?
svar: jadu, det vet faktiskt inte jag eller han;)

Postat av: URL: http://dontgotit.blogg.se/
vem gillar du just nu gumman ?
svar: en underbar kille! :D



hoppas ni vart nöjda med svaren. kram bella :)


Anonym

tack för svaren

synd att du inte svarade på min fråga..

de va mellan dej &anton♥♥♥

jag älskar ryssen

2010-08-27 | 18:33:14 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!