En rolig kväll!

uppgift 3.



En sommar var Asta & jag i high chaparall. Det låg en liten sjö eller vad man nu ska kalla det rätt nära våran husvagn. Vi gick ner dit ensamma och tänkte känna på vattnet för vi inte fick bada. Så skvätte vi lite vatten på varandra & VIPPS, då badade vi med kläder på. Vi var säkert borta i 1 & 1 halv timma när vi bara igentligen skulle gå ner till vattnet, känna & gå tillbaka. Men när vi kom tillbaka kom min pappa ut ur husvagnen och var jätte arg. Vi sa till min pappa att vi hade ramlat minns jag...Fast såklart gick han inte på det. Vem skulle göra det när vi vart borta nästan 2 timmar?;) Haha, så gick den kvällen till & jag minns den som igår!


Annie ♥

tack så mycket så snällt av dig ^^

hoppas du får en bra dag :D

kram♥

2010-12-29 | 15:09:08 | http://iamaprincess.blogg.se/
Annie ♥

nu är vinnaren utsedd , kolla vem det va det kanske var du ? :D vem vet :D



annars har du en annan chans att bli morgonens blogg :D kram på dig cooling :D

2010-12-29 | 19:09:40 | http://iamaprincess.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!