Måste bara berätta...

Att idag har jag blivit misshandlad i skolan typ. Ett jävla cp i min klass slog mig och knockade mig rakt i ögat. Ohh, gud vad ont det gjorde. Gjorde fett ont när jag öppnade ögat efter. Såg typ suddigt ett bra tag. Hade en ispåse på ögat typ 20 minuter och var nära på att bli blå. Men som tur blev jag inte det. Vill också förlåta för dålig upptatering. Jag känner mig väldigt osocial här på bloggen. Men det är för hemma har vi just nu bara 2 datorer. Mammas dator får jag inte sitta vid tror jag & min dator sitter min syster vid heeeeeeeela tiden!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!