Matilda ♥



min bästa vän Matilda. du är underbar!
vi känt varandra så jätte länge, känns som jag känt dig hela livet enda sen jag föddes.
du vet nästan allt om mig, som om du kan mitt liv från topp till tå.
om jag är ledsen eller har problem , eller bara vill snacka med någon.
så är det alltid dig jag antagligen ringer eller skriver till först.
för det är dig jag litar mest på, du är alltid den som kommer i första hand!
utan dig är jag absolut ingenting, och då menar jag det värkligen inget!
du är som luften jag andas, andledningen till varför jag existerar.
du är det finaste som finns det lovar jag. vad jag en säger till någon annan ska du komma
ihåg att du är den finaste , den bästa och jag älskar allra mest , du och ingen annan.
bara av att kolla på dig gör mig glad..
du är den som alltid får mig på bättre humör även om jag är depp.
du peppar mig , vad som en gäller. och du ställer alltid upp för mig i vått och tort.
jag hoppas du vet att jag gör detsamma för dig, för tro mig. det gör jag verkligen!
du är bäst!
alltid lika gullig , helt klart den bästa människan på jorden.

DU
ÄR
ALLT
JAG
BEHÖVER
FÖR
ATT
ORKA!

du är den otroligaste jag någonsin har känt, du är lixom både fin innanpå och utanpå!
du är den jag lever för.
du är iallafall min bästa vän i vilket fall. och det kommer du alltid att vara. vare sig du vill eller inte.
du är en sånn person jag inte vill släppa daget om verkligen.
nu vet jag inte vad jag mer ska säga, fast det finns så himla mycket kvar!
du är verkligen oslagsbar, du är helt jävla underbar!
obeskrivlig rent ut sakt. det finns ingen som är bättre än dig, iallafall inte för mig.
du är min ängel , du är mitt allt.

___________________________

hoppas du läser det här..




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!