Skola imorgon..

Det gillas verkligen inte. Men jaja.. har ju gått i skolan nu 7 år plus dagis. Man får helt enkelt vänja sig! ;)
klockan är iallafall just nu 11 på kvällen och jag har ingen lust alls att sova. Men måste väl det.. Ska vara hos Asta imorgon ungefär 07;00 någonstans. För vi har tyska imorgon i marieberg. Där man troligen träffar alla möjligt folk som tex Hasib,Amanda,Verre och alla möjliga. Just ni sitter jag och snackar med Anton på msn. Inte för att vi har så jätte kul men ... :D  Glömde helt bort att jag smsade med Hasib nu, senaste tiden han skrev var vid 21;48... Hihi upps (a) Pinsamt värre ;)  Satt och flumma med gumman Matilda idag.. kolla på mmaatiilda@bdb och sen den 2 december... HAHA! Gud kan inte sluta skratta åt dom. Som sakt. Jag lekte fjortis.. och hon gjorde det med efter ett tag. Vi var riktigt snygga måste jag säga!
Ska sova nu iallafall, puss&kram!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!