Tittar på tv

Jag (Sanna) gör ett inlägg till Bella för att hon inte har tillgång till datorn just nu.
Men Bella sitter och tittar på tv hemma hos sin pappa just nu , och hon bad mig skriva detta inlägget till henne för att jag har tillgång till dator. Hon ville att jag skulle skriva att hon tittade på tv just nu , och att hon kommer blogga imorgon eller när hon kan. Så att ni inte tror att hon är helt död ! ;)
Hon hade också fått en kommentar som jag fick svara på. I kommentaren frågade en tjej om vart hon hade köpt peace-örhängena som jag fick i julklapp av henne. Jag vet att dom är köpta inne på Glitter i Linköping/Ikano-huset. Men dom örhängena finns nog i alla Glitter butiker om dom inte är slutsålda! :) Tycker att Bella var jättesnäll som köpte dom fina örhängena till mig , har på mig dom i stort sätt varje dag nu för tiden. Tack Bella♥
Men nu har jag skrivit det hon ville att jag skriva så jag antar väl att nästa inlägg blir skrivet av Bella . Om inte jag får rycka in igen då , men det ska nog inte vara någon risk ;)
Ha det bra alla Bellas läsare ! :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!