har tråkiiigt.

Visste du ..
att jag vill ha - en häst
att min senaste kyss - bäst, men längesen
att jag lyssnar mest på -  musik?;p
att jag pratar - svenska
att jag inte gillar - dryga människor
att min första riktiga kyss - var bra
att jag avskyr när folk snackar - skit om folk
att kärlek är - jobbigt ibland
att jag gillar att - vara ute i stallet.
att jag alltid kommer att - mina bästa vänner
att jag är hemligt förälskad i - om jag är hemligt förälskad säger jag väl inte? ^^
att sist jag grät var - lördag
att min mobiltelefon är - vit , lila , rosa ,  blå & grön :)
att när jag vaknar på morgonen - ligger jag kvar i timmar
att innan jag går och lägger mig - så smsar jag
att idag har jag - vaknat och packat
att jag just nu tänker på - hur kul det kommer va i turkiet
att i kväll ska jag - kolla på tv eller ngt
att i morgon kommer jag - åka bil till stockholm arlanda och ta flyget till turkiet
att jag hoppas - att det blir bra väder imorgon och bra väder i turkiet

Har du:
Någon som förstår dig? ja <3

Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? ja
Vem kramade dig senast? mamma
Vem pussade dig senast? tobbe
Vem ringde dig senast? okänd
Vem ringde du senast? asta
Vem var hemma hos dig senast? jadu, har typ inte varit hemma
Vem var du hemma hos senast? pappa
Har du några kärleksproblem? aa
Har du pratat med någon idag? ja
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? ja



Jag:

Är singel? ja
Svär ofta? nja
Sjunger i duschen? ne
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan?  skulle väl kunna
Skrattar åt dina egna skämt? hahah aa ;p
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? naj



Har du:

piercingar? har haft
Syskon? ja
Jobb? nej
För många vänner? aldrig tillräckligt
Rymt hemifrån? jo
Färgat håret? ja
Bra självförtroende? ne
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? ja
Gjort något olagligt? jodå
Somnat i skolan? typ
Brutit ett ben? nej
Tappat bort mig i min hemstad? vilken är din?
Sett en fallande stjärna och önskat? jodå
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
Smugit ut utan lov? nö
En hemlighet som ingen annan vet? ja
Sovit en hel dag? ja
Somnat gråtande? ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ne
Blivit generad inför folk? ja xd
Varit kär i någon utan att säga det till personen? ja..
Ätit musslor? ne
Varit på en festival? ja
Haft ett förhållande i under en månad? ja
Blivit kallad player? nej
Färgat ditt hår svart? nopp

Vad:

Längtar du till mest just nu?  TURKIET(L)
Ska du göra i helgen? bada & sola:D
Har du för kläder på dig? bh trosor mjukiskortbyxor och t-shirt
Gjorde du igår?  hade skojj med syster:D
Ska du göra i sommar? ha det kul med vänner
Åt du senast? ngt på en restuang
Har du för mobil? en ful samsung  GT-S5600
Vad köpte du senast? venneh
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? skrikit



Vem/vilka:

Slog du senast? ingen
Fick du sms från senast? robin h
Pratade du med? pappi
Skulle du kunna göra allt för? vänner oh familj
Var du med senast av det motsatta könet? varit hos pappa mkt, minns inte
Kan du lita på mest? sanna , asta & sofia♥

Vet mest om dig? asta , sanna och typ mathias:)
Sov du tillsammans med senast? pappi:)




Allmänt:
Har du pussat en groda? nöö :o
Kan du hjula? nopp ;p
Biter du på naglarna? ja :$
Är du EMO? NÖ:O
Vad skulle du göra om du vann en miljon? flyttat !!!!
Skulle du kunna hoppa fallskärm? nej förfan!
Har du sjungit inför publik? ja xd
Följer du mode? nja
Är du hungrig? lite
Är du blyg? typ ;p





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!