inte hunnit blogga..

jag har varit på vätternfestivalen både i förrgår & igår.
iförrgår var det helt okej. vi träffade vänner och så.
sen igår så var det också rätt så okej.. men inte på slutet.. men det skriver jag inte här.

idag ska jag va med asta, vi ska troligen bada eftersom det är såååå varmt ute? eller hur?!
just nu är det 27 grader :o
sååååååå varmt!
igår när man skulle till stan där festivalen var , var det 30 grader & klockan var typ 6 på kvällen?
shitshit! snacka om att gå från väster in till stan var skit varmt! :p

menmen idag ska man svalka av dig i varamon ;)!
det komemr bli skit najsssssss :D





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!