madde ringde precis..

mamma ringde på en anons på en häst. mamma och syrran åker ut till borensberg & kollar på häst.

så det blir att rida eller ngt ;pPpPpPpP

sen när mamma börja prata med mig, så börja jag nästan gråta.
jaja, kommer hem till motala på måndag till typ onsdag.
sen till pappa igen & då på torsdagen så blir det skara.




kyss ♥

Nelly

Otroligt söt du är :)

Fin blogg också! :D

2010-07-26 | 12:29:04 | http://nellysblogg.devote.se
Anonym

hihi sötnos ,

2010-07-26 | 19:51:52 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!