ny låt..

Jag är en ny person idag, inte den du kände, inte den jag va.
Jag har insett mina misstag och jag tänker på dig varje dag.
Så hej, jag vill berätta en sak jag har fått nog av att såra dig varje dag,
och jag har tagit dig för givet varje jävla dag, men numera så tar ångesten över varje dag.
Jag hatar att se dina tårar på kind,
men det är över nu och vi öppnar en ny grind tar de kliv till det nya vi mötte de nya, så ta min hand jag står här ensam i kylan.
Har inte velat släppa dig sedan dagen jag såg dig,
din rösta har blivit som plåster på såren, jag vet att vi kan klara allting tillsammans men bara om vi håller hand i hand med varandra.
Vill inte vara ensam och trösta mig med droger, jag sluter mina ögonlock och saknar förra året,
släpp mig inte kom tillbaks och låt mig vara hel igen, så ska jag göra så vi båda två kan le igen!


Jag har tänkt och det borde du också göra, ta chansen nu och inte göra som jag brukar göra,
missa chansen efter chans och ångra mig sen, men bara så du vet så står alltid dörren på glänt.


I att hopp om att du ska ta tillbaka mig för det går inte en sekund utan att jag saknar dig,
men jag är en ny person låt mig visa vem jag är, ny förändring, handen på hjärtat, och jag svär!
Har tagit nya steg, i dag är inte jag likadan i mina tankar så har jag andra sidan valt,
förlåt för det dåliga gamla minnen som jag gav, men jag drömmer om att få skapa några ny en vacker dag.
För jag kan inte längre se på hur jag behandlade dig,
litet monster men har förvandlat mig till den du en gång sa att du önska dig mest och du har hon framför dig och jag kan älska dig mest!
Du kommer upp i mina minnen varje dag.
Jag ligger i sängen gråtandes på kudden & kan inte sova.
Jag behöver hjälp , jag behöver din hjälp, din kärlek för att bli glad igen. Snälla kom tillbaka till mig.
Det skulle säkert få både dig & mig att må bättre.
Jag väntar på dig.


 Jag har tänkt och det borde du också göra, ta chansen nu och inte göra som jag brukar göra, missa chansen efter chans och ångra mig sen, men bara så du vet så står alltid dörren på glänt.


-------------------------------------------------------------------------------------

ska börja lägga ut mina låt texter här på bloggen!
håll ögonen öppna! :D



sandra

vilken fin låt..

2010-06-21 | 14:16:23 | http://sandrastyyle.se
erika

men guud!!

så fina texter du skriver! ÄLSKAR DOM!!

2010-06-21 | 23:01:11 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!