herregud,

Aha, nu blir min blogg invaderad av fjortisar som typ bombar min bdb som jag tillslut fick blocka? :o
Så jävla jobbiga, lix, dom säger att ingen vill kolla min blogg?
Och sen nu för jag blocka dom så komenterar dom min blogg typ gammalt inlägg? :s
Förstår mig inte på allt & alla asså :o
Hur orkar dom ens slösa tid på det här? :o






första som är inringat är från anonym troligen josefin eller vad hon heter eller någon kompis till hon som skrev:
"HOPPAS DAN DU HAR DET KÄRRING"

Andra som är inringat är tydligen från: du vet vem jag är ;) ..... vet jag? ;o  aja hon skrev:
men du är ful, fast det kan ju inte du hjälpa.



Amen lixom det sista där? :o
Varför ens skriva att jag är ful om du nu vet att jag inte kan hjälpa det?



hur orkar man?



hanna,

GAHAHAHA ''kära bella'', du e själv fjortis.

du är en av dem största fjortisarna i motala.

jvla skabb. du e bara 12 ¨år.

omfg AHHAHAH

skämmer ut dig ''finis''

oj, fulis*

2010-11-06 | 14:23:57 |
Mathias

hanna du har inget bättre liv va?

väx upp för fan! blir trötta på sånna som er.

DÖ elr vad som helst sånna som dig borde inte finnas.

2010-11-06 | 16:31:22 |
Denise

Det finns ingen anledning för dig att ta åt dig av vad dessa människor säger. Såg precis en bild på dig och du var jättefin tjej. Nog för att jag har slutat gå efter utseendet. Men det kallas avundsjuka. Slår du upp ordet i ordboken finner du en bild på dem som skrev kommentaren till dig , tro mig! :)

2010-11-07 | 15:28:13 | http://blogg.mama.nu/kevinsmamma
usbsladden..

bella?

du är ju själv fjortis?

asså.

inget illamenat , men det är sant.

2010-11-07 | 22:22:11 |
djoikiis<3

Ta nt åt dig! :) Dem är bara avundsjuka , som denise sa : Om man slår upp ordet i ordboken kommer du hitta en bild på dem ;) <3

2010-11-09 | 12:47:01 | http://djoikiis.blogg.se/
c

bella du är fin o det vet du nog så ta inte åt dig!

2010-11-13 | 20:35:31 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!