precis fixat mig klart.

Och nu står Alex och Filip utanför och väntar , hihi :d
Jag har fått ett halsband av filip, ;o
Ett hjärta där nere, äkta silver.
Så gullig han är.  
Kommer bild sen hejdå! ♥



Madde

Veckans blogg är nu avslutat!

Kolla in på min sida, för att se om just DU är vinnaren.



Kommer ännu en tävling på Måndag nästa vecka.

Var gärna med igen. & då hoppas vi på fler som vill vara med!

Kram /M

2010-11-06 | 17:10:31 | http://vikkiie.blogg.se/
Kom och slicka av mig(A) Fjoorteezz style

HAHAHHA DU GÅR UT MED EN ÅTTAA, no lifer

2010-11-06 | 22:07:29 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!