Gör en liten text om mig själv för dom nya läsare.

Hej!
Jag heter Isabelle. Jag är 12 år och bloggar här på WHIEX
På fridtiden går jag i skolan och sånt.
Min blogg handlar om mitt liv ungefär, Från topp till tå.
Aja.. efter skolan är jag mest ute med kompisar och skrattar & har
riktigt roligt!
Jag har 2 hundar. En tjej vid namn Tindra & en kille som heter
Techno. Inte för så länge sen kom 4 valpar.
2 svarta & 2 vita, typ vanlij färgade.
Urgulliga, kommer bild på det snart. Ska bara hitta USB-kabeln.
Som ni kanske ser så kommer jag inte ha den här header länge till.
Det är bara en tillfällig typ^^
Eller hur man stavar, haha!

Aja, jag är en tjej som bloggar om vad jag , hur jag mår & hur jag känner.
Ofta skriver jag ner mina tankar.. Som ungefär nu.

Aa, kolla inläggen så får ni mer fakta tror jag:D?

kram bella

Amanda :)

gör du ? :)

2010-10-14 | 22:31:20 | http://aamaandafalk.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!