pojken i randig pyjamas



Guud vilken hämsk film!
Fyfan för hitler måste jag säga.
Att säga till judarna att dom bara ska
ta en dusch och ställer alla i ett rum och ger
gaser så dom dör. Killen som är svart
hårig på bilden flyttar med sin pappa
som är soldat. Han har inga vänner där.
Sen hittar han den där killen som inte har något
hår. Dom blir bra vänner. Och den killen i
svart hår gav flinisen mat nästan varje dag.
Dom blir jätte bra vänner och då bestämmer
sig den svart håriga killen att hjälpa till att hitta
flintisens pappa som hade försvunnit.
Så den svart håriga killen gräver lite under staketet
så han kommer under. Och flintisen ger han en
randig pyjamas.
och då som jag skrev där uppe, förs
både den svart håriga killen och flintisen in i
rummet där gasen kommer.
Och alla letar efter den svart håriga killen och en massa.
Men han dör ju i slutet av gasen i rummet :(

sooorlig film, böjade nästan gråta äligt talat.
Men nu ska jag inte skriva så mycket.
För vi läser den i skolan :$
Och vi fick inte kolla på filmen igentligen..... hihi! :D





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!