chacha bloggen!

nu så sitter jag hemma och dricker cappuccino med bitar av toblerone.
aldrig smakat förut. och den var väl sådär.
jag nöjer mig nog med den vanliga som jag alltid druckigt.
cappuccino marabou eller hur det stavas ;)
haha, nej men idag så har det blivit typ en buss dag.
tog bussen först in till stan, sen till donken och köpte millshake.
sen ta bussen in till stan igen och sen gick till gatuköket och köpte mat.
sen bussen hem och nu sitter man här vi datorn igen!

imorgon är det skola igen. vi har simning som vanligt som jag troligen inte är med på.
har mens -.-'     det suger!
alltid hatat det..

aja kanske bloggar sen, kyss!

_____________________________

i miss u "S"




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!