Hasib Dervic ♥

ända sedan du föddes har du funnits och lyst upp vår jord.
och nu är det min värld du lyser upp.
du är verkligen min nu. och det är såå underbart.
att kunna kalla dig för min...
du är så vacker . och ditt leénde lyser alltid
upp min dag . ditt skratt får mig alltid att må bra .
och bara över att få höra din röst får min kropp att rysa.
att få titta i dina ögon och få hålla om dig.
att få vara i din famn ? det är mer än jag nånsin kunnat
drömma om. det du har hasib det är verkligen speciellt.
när jag inte är med dig är det som om kylan tar över varmen
i min kropp och jag känner mig så ensam .
men när jag väl är med dig. och få vara i din famn
då kommer allting tillbaka. varmen i min kropp kommer tillbaka
och tryggheten blir stark igen.
att få ligga emot ditt bröst och känna dina hjärtslag
är som att vara i en helt annan värld.
en värld där bara lycka & trygghet finns(L)
jag är så lycklig. för jag har världens bästa pojkvän!
du är fett underbar älskling. du betyder så mycke för mig.
det finns inget jag hellre vill än att dela mitt liv med dig.
både lycka och tårar. för jag vet att om jag gråter torkar du min kind
och får mig att må bra igen.för det är så du gör?
du får mig alltid att må bra. jag vet inte hur du riktigt gör det?
men du gör det . och du gör mig så lycklig.
jag trodde aldrig det fanns nån som kunde få mig att känna
denna känslan..
den underbara och härliga känslan som jag känner när jag är med dig.
den andra september tvåtusentio , min dröm blev sann.
och du blev min. nu är du min? bara min . min egna prins(a)
och jag släpper dig inte!
jag älskar dig här och nu - tills mitt sista andetag.
Hasib dervic, det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig!



Anonym

2 september, då jag blev till

2010-09-06 | 22:30:51 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!