LUUL

OM MIG
Klockslag jag började med denna: 19.50

Namn: Bella
Född: 23 mars 1998
Hemstad: Motala
Ögonfärg: blå
Hårfärg: brun
Längd: 158 cm
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: vädur
Är dina föräldrar skilda: ja
Skor idag: björn borg
Svagheter:
Mål för året: inget
Det första du gör när du vaknar: kollar mobilen

ANTAL
 
Syskon: Madde 1.
Piercing: inget
Tatueringar: ingen

Framtiden
Namn på barn:  vet inte
Vill bli när du blir gammal: vet inte
Drömjobbet:  vet inte

FAVORIT
Mat: pizza;)
Sport: hästar tror jag,
Djur: hund
Glass: vet inte
Nummer: 17
Tuggummi: vet inte
Helgdag: lördag
Årstid: sommar
Tandkräms-smak: vet inte

HAR DU:
Någonsin varit kär: aa
Blivit dissad: mm
Rymt hemifrån: ja
Sovit utomhus: aa
Gråtit i skolan: aa
Spytt i skolan: nej
Velat bli modell: aa
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: aa
Sett en död människa: nej
Använt droger: nej

Ätit sushi: ne
Retats: aa


THIS OR THAT
Cider/Öl: öl
Pepsi/Cola: Cola
Donken/Burger King: donken
Kärlek/Sex: båda;D
Choklad/Vanilj: Choklad
Jordgubb/blåbär: Jordgubb
Kött/veg: Kött
Tv/film: båda
Gitarr/Trummor: gitarr
Adidas/Nike: Adidas
Kinesiskt/mexikanskt: vet inte
Kakor/paj: båda;)
ZTV/The Voice: The Voice
Blind/döv: inget 

KAN DU
Gå ner i spagat: nej
Skriva med höger och vänster: kanske
Vissla: ja
Blåsa en bubbla: ja
Ha dina ögon i kors: aa
Nudda näsan med tungan: nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: mamma
Du pratade med: mamma
Du msn:ade med? asta
Du kramade: mamma
Du kysste: hasib..
Du skällde på: hundarna ;D

SENAST DU

Skrattade: Idag
Grät: igår
Såg en film: lördags
Tugga tuggummi: idag
Drog ett skämt: vet inte

VAD ÄR DET
Utanför ditt fönster: gräs
Du lyssnar på för musik: venneh , micheal jackson
Du har på dig: linne , bh & trooosor :D
På din musmatta: snus


HAR DU NÅGONSIN
Blivit kallad hora: nej
Ljugit om din ålder: aa
Bråkat utan anledning: aa

HAR DU UNDER SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol: aa
Shoppat: aa
Skejtat: nej
Bakat: nejo
Solat: aa

Klar klockan: 19.55






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!