önskar min dröm var sann..

skådespel har jag alltid gillat.
men alltid varit så nervös för att göra något sånt.
jag kommer aldrig våga provspela för folk.
eller visa upp mig och säga repliker.
jag önskar min dröm var sann bara.
jag är helt hopplös.. varför vågar jag inte?
jag önskar bara att jag var stark nog för sånna saker.
det är så svårt..
att vara med i en film har alltid varit mitt LIVS ÖNSKNING!
men jag är inte tuff nog.
vad har jag för problem igentligen?
när jag ser filmer. och gör exakt som dom så får jag alltid
en känsla i koppen. " jag vill också göra så och visa att jag inte bara är en vanlig tjej"
i hela mitt liv hitils har jag alltid gillat att sjunga och dansa.
tillomed spela in saker. som egna klipp med kompisar.
som tillslut alla kollar på..
men framför vuxna och allt.. pressen skulle jag aldrig klara.
problem problem.
vore jag starkare och inte så jävla feg, skulle jag säkert klara det.
men nu är jag som jag är.. precis som jag är.
drömmarna krossas och livet är skit. mitt liv är väl gjort för det?
aa.. jag tror fan det. jag önskar bara.. och önskar.
inget händer.
om jag vore någon person i en film skulle jag vara så otroligt glad.
men nu är jag bara en tjej. en normal tjej med drömmar. som jag alltid
velat ska va sanna..
men livet är väl som det är. eller vad ska jag säga..
allting får man väl inte? nej, det får man inte.
mina drömmar som skådespel har funnits där inne i mitt hjärta enda sen
jag var liten.
jag gick på en skådespel grej när jag var 4 år, inte film men att stå på scen.
men jag kunde inte läsa.
så hon som skrev berättelsen eller vad man säger.. ville ha mig där.
men jag skämdes för mycket
för jag inte kunde läsa. alla skrattade åt mig.
men nu har det gått 8 år.. jag kan läsa nu. men jag vågar inte stå på scen.
som man ska kunna våga för att va med i filmer och sånt.
om jag bara vore tuff.. min dröm kommer aldrig att bli sann.
det vet jag. för vem vill ha mig i någon film endå?

:(


mariianna

bella sötnos , din drömm kmr bli sann , du måste bara våga ! <333333333

2010-09-26 | 21:35:28 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!