Vila i frid Oliva Sandberg!



vi älskar dig, glöm inte det!!!!!!!!!!!!!!!! :''''''''''(
gråter som fan när jag tänker på det.
vila i frid, Olivia!
hoppas du har det bra, vi saknar dig!
bara en sånn ung flicka.. kommer aldrig glömma henne!
den här dagen.. allt känns så sjukt. i förrgår levde hon..
varför tog gud våran ängel? :'''''''( <3
det känns helt sjukt.
hon har hälsat på i våran klass . blyg var hon....
och hon var super snäll.
jättesöt också.
och nu , död....
varför har gud skapat cancer ? :'(<3


VI ÄLSKAR DIG OLIVIA!
SES I HIMLEN!
JAG ÄLSKAR DIG!
NU OCH FÖRALLTID! :'''''''''''''''(


-------------------------

r.i.p !

kommer alltid sakna dig olivia, fast jag inte kännde dig så bra!
varför ?:'(
jag visste att det skulle hända , men jag hoppades ändå !

/ jenniemicheala@bdb

-------------------------------

REST IN PEACE OLIVIA.
det som inte fick hända , hände...
du ska veta att vi tänker på dig, hela tiden. vila i frid.
Http://absolutlinde.blogg.se







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!