22;36

Vet inte precis vad jag vill göra just nu, känner att jag börjar bli hungrig och ska äta. Vad tycker ni?;)  Saknar min kusin vitamin Emelie nu känner jag... och min hund hihihi. Men i detta inlägg tänkte jag bara säga att moshta är fajn och att jag strax ska sova. puss♥

Little Sarah

Oh my gosh! You're from Motala? I randomly came across your blog looking up Mikrofonkåt lyrics and...well....

my boyfriend is from Motala as well! I was also there last year for almost two months! Lovely place. :)

2011-07-22 | 14:20:10 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!