dikt

En lite äldre kille skrev precis en dikt till mig på bilddagboken? :o

"En bild av dig gav mig hopp och tro.
Du fick min kärlek att börja bygga
på en bro.
Jag bygger på en bro till ditt paradis
där jag vill finnas.
Din skönhet kommer jag förevigt minnas.
."
Jätte gullig, men lite pinsam kanske... eftersom han bara dök upp från ingenstans? :p Men jag älskar dikter, love♥ Nejmen, nu ska jag nog forsätta kolla på mina kära kommentarer på bloggen så bloggar jag senare. Puss&kram bella :) Klicka här för att komma till hans blogg där han skriver en massa dikter!
FÖR ATT DELTA I VECKANSBLOGG ÄRE BARA ATT KOLLA INLÄGGET UNDER!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!