frågor&svar

Är du kär ? :D
ja, det är jag :)

Vad gillar du för sport?
Jag gillar mycket handboll&ridning :)

har du nångång velat vara en fjortizz ? :)
Haha, jadu. När jag gick i fyran så var fjortis tiden inne och då ville jag vara en fjortis.

är du fjortiizz?
Haha, nejnej!

vem är din bästa vän och varför ? :)
Sanna Linde är min bästa vän,
Henne kan jag säga allt till och prata ut när jag behöver. Jag kan lite på henne till 110% och vet att jag kan säga vad som helst till henne utan att det sprids runt. Har kännt henne i väldigt många år och hon har alltid varit den vännen jag alltid velat ha. Hon är bäst & jag älskar henne verkligen!♥


Sanna Linde

Aaaaaaaaaw , Bells <3

Detsamma! Känner verkligen att jag kan snacka med dig. Fast... var du tvungen att ta n00b bilden?;)

2011-04-04 | 19:32:34 | http://absolutlinde.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!