Hejsan!

Vet inte vad jag ska skriva just nu, men det kommer troligen bli sista inlägget idag. Imorgon kommer en ny bloggkod upp som man kan använda tryck HÄR för att komma till förra bloggkoden, har ni förslag på ngt ni vill veta och kunna göra på bloggen? Kommentera då! inatt ska jag sova ut längre! Max till 15.00 imorgon(a)
Bella ♥ sängen , misstolka det inte.. ;)
Tack och lov att du klarade dig.


Linnea

Varför redigerar du dina bilder så mycket? du gör ju dina bilder till massa förändringar ifrån vad dom va..

2011-04-16 | 15:29:07 |
Linnea

Varför redigerar du dina bilder så mycket? du gör ju dina bilder till massa förändringar ifrån vad dom va när du tog bilderna..

2011-04-16 | 15:29:58 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!