Glömde bloggen!

Förlåtförlåtförlåt! Men jag har varit lite upptagen och så. Matilda,Lisa&Ellinor stannade hos mig till 8 och ellie till halv 9 ungefär sen gick jag hem med smöret jag hade köpt till mamma och min pucko och marabou. Åt bara en rad sen fick syrran resten. Imorgon efter skolan kommer jag inte kunna blogga för efter skolan direkt så åker Asta&jag oh tränar på korpen. Vet inte hur länge vi stannar där men jag vet bara att när man tränar går tiden otroligt fort. Men aa... så vi åker och tränar sen kanske jag bloggar mer efter träningen kanske vid 5? JAg vet tyvärr inte när jag kommer hem. Men det blir väl någonstans vid 5 skulle jag tro. Haha just det, när Matilda,Lisa&Ellie kom in i mitt rum första gången så satt jag mig i soffan, sen så skulle vi starta en film, och jag ville sitta och rita istället så jag satte mig på sängen. Så sitter alla dom 3 i min tvåsittssoffa och kommenterar filmen,skrattar och allt. Hållde på att garva ihjäl mig. Menmen, nu ska jag klä av mig och sova för annars blir det tufft imorgon att gå upp till skolan. (HEJA BELLA,HEJA BELLA) Blir ju rörd ju, gullit att ni hejar på mig. Nevars, men jag börjar bli skapligt trött och så men jag bloggar mer imorgon på kvällen så alla vet. Puss&godnatt!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!