Nu blir det att sova..

Har städat hela dagen känns det som faktiskt. Min kusin var här och jag hade precis städat rummet och så kom hon och stökade ner det så jag fick börja om igen. Inte alltid lika kul? Inte helt klar menmen.. mer imorgon. Påtal om imorgon, mina ögon rinner och jag är förkyld. Osäker på att det blir skola imorgon, men vi får väl hoppas på det bästa. För jag var ju sjuk förrförra veckan tisdag-fredag så vi får hoppas att det blir bättre. Nu ska jag iallafall gå in till vardagsrummet och prata med mamma om imorgon. Puss&kram, sov gott.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!