Enkligen tillgång til dator!

Jätte ledsen att jag inte bloggat något men det är för min syrras dator har fått virus i sig och den är på lagning så hon sitter ofta vid min så jag hinner inte blogga. Så nu sitter jag vid min mammas jätte jobbiga mini bärbara som är jätte svår att skriva med faktiskt.. Nu ska jag äta och sen dra ut med Ellinor en liten stund, sen senare ska jag kanske träffa Hasib. Hoppas ni får ha en riktigt bra dag önskar jag på whiex! :D

Isabell

Hej! Skulle du vilja göra en design till min nya blogg jag har på gång? Skulle betyda jätte mycket. Jag kan inte lägga in sånt, inte lärt mig ännu :( Adda gärna min msn, [email protected] om du vill :)

2011-01-25 | 16:07:24 | http://nattstad.se/isabbell
aamandahallberg,

Bella din blogg e grymt fin! :)

2011-01-25 | 20:38:48 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!