Fick precis en kommentar som jag hade tänkt att svara på.

personen skrev; Tråkigaste bloggen jag sett, knappt några bilder ju? Om du vill göra din blogg bättre och få mera läsare lägg in lite bilder vafan. Man tröttnar ju att bara läsa svart-vitt hela tiden, MERA BILDER!


VIKTIGT FÖR NYA LÄSARE!

Du kan troligen vara en ny läsare&jag har glömt att berätta ofta varför jag inte gör det. Jag har redan berättat men jag berättar väl ennu en gång. Jag lägger inte upp bilder ofta på bloggen pgr av att min dator vill inte. Den är jätte konstig men internet stängs ner när jag vill lägga upp en. Jag har försökt flera 1000 gånger men det vill inte fungera. När jag lägger upp bilder så har jag tillgång till andra datorer men har tyvärr ingen här hemma just nu eftersom min systers dator är på lagning. Jag ska försöka fixa det där med bilderna så fort min kusin kommer och hälsar på igen för han kan det där om datorer så får vi se hur det går!



Justinamna

I love this page.

2011-04-26 | 07:20:34 | http://justinamna.blogmakale.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!