hans hemliga kärleks signaler! (han smsar)

Det är kanske inte svårt att lista ut att ivrigt smsande är ett tecken på intresse från hans håll, men det är skillnad på sms och sms. Om han gör av sig efter klockan 11 på kvällen och ser hans sms ut ungefär såhär;
- Hej snygging!
vad gör du ikväll? Läntar efter din heeta kropppp!
Så kan vi ju alltid dra slutsatsen att han förmodligen är mer sexsugen än kär. Om han därimot skickar godnatt- eller godmorgonsms är han definitivt intresserad och du kan redan betrakta han som din.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!