Hejsan bloggen..

Förlåt för pissdålig upptatering, trodde det skulle gå bättre nu när skolan har börjat och så. Men så blev det väl inte.. Men jag försöker blogga när jag kan. Har fått ny mobil nu, LG-P500 eller något heter den. Inte snyggaste men den duger ju bättre än min gamla.

Aja, nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imorgon för att duscha. Puss, bloggar imorn innan jag sticker till skolan kanske:) puuuuuuuuuuuuuuuosss! :D

Matilda duvet. ;d <3

duu bloggade inte innan skolan :D

2011-01-12 | 14:44:18 |
Madelene

Den var ju fin bella! :)

Kram♥

2011-01-13 | 18:18:04 | http://vikkiie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!