Nej, har glömt mina uppgifter;o

Här kommer alla jag missat plus idag.


Vad jag ogillar mest just nu - Finnar, asså dom på kroppen. Fyfan, varför måste dom finnas? JAG AVSKYR DOM MEST AV ALLT! :( En finne där&en finne där och dom vill aldrig försvinna:o Som tur kör jag på en salva just nu för att kunna få bort alla och dom börjar försvinna tror jag?

Min första kärlek - Min första riktiga kärlek var en sommar 2009, jag hade en underbar kille som hette Tobiaz. Han & jag hade jämt kul, nästan hela sommarlovet faktiskt.

Det här saknar jag - Jag saknar sommaren, då Asta och jag jämt åkte ner till varamon. Vi var på en egen plats där ingen såg oss & hade grymt kul. Fyfan vad jag saknar det. Hoppas det blir samma iår!

Detta ångrar jag - Det var en gång jag stog i gina här i motala, jag kollade på ringar och hittade en jag ville ha. Hade på mig den då.. Skulle ta fram mobilen och ringa Asta som satt i cafeet lilla hem eller vad det heter & hitta den inte i min jävla jacka så jag rotade & rotade. Tillslut kalla dom på vakt och trodde jag försökte sno ringen:o Haha, mitt fel men grymt pinsamt;)

Mina drömmar - Jadu, mina drömmar.. När jag är vuxen vill jag bli rik:D Haha, jag vill liksom bo i ett fint hus, ha bra jobb och ha typ dyra kläder(a)
Haha, ni tänker väl typ ba hon är knäpp.. Ja, jag är väl lite galen ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!