rubrik ?

I denna blogg ska jag nu börja skriva om "Hans hemliga kärlekssignaler" som finns i min kategori. Där skriver jag om t.e.x kärlekssignalerna killarna ger till tjejer. Om en kille kanske säger "hej snygging, längtar efter din kropp", så skriver jag ungefär förklaring till det. Under detta inlägg finns första Hans hemliga kärlekssignal inlägget. Jag kommer skriva en gång varje fredag och hur länge jag gör det, det får vi se.
Troligen så kommer skönhetstips med också. Vad tror ni om det?




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!