Måste sova asså...

är så grymt trött som bara den. Undrar varför jag jämt är uppe så sent. Somsakt klockan är snart 01;00 / midnatt. Man kan verkligen inte va lika trött som jag är just nu. Mina ögon kliar och svårt att andas med förkyldningen. Har nästan luft att gråta just nu. Vet inte varför men jag bara får den känslan :o
Tycker det är väldigt konstigt att bara känna sig helt gråtfärldig helt plötsligt. Men det är nog pgr förkylningen. Haha, det tror jag iallafall. Här får ni också en ögon bild jag har redigerat!



Anonym

kolla gärna min bloppis :)) sista chansen nu

2010-12-02 | 16:53:19 | http://ewwica.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!