fördriver tiden...

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? kanske.. 4?
Vad tycker du om kärlek? undebrart när det är bra. annars skit                                                                   
När kramade du någon sist? i dag
Saknar du någon speciell person? ja                                                                                                     .
Har du svårt för att bli kär? aa
Är du singel? japp
När fick du senast en komplimang? Idag tror jag?


HAR DU NÅGONSIN:


Varit medvetslös:
eh nej tror jag inte?
Hånglat med nån riktigt ful: Haha ja
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
Gjort något riktigt dumt? ja
Gjort något du verkligen ångrar? ja..
Åkt ambulans? ne
Gjort nåt olagligt? venneh
Fått din mamma att gråta? aa
Slagit ner någon? eh. tror jag inte, men velat
Skämts över dina föräldrar? njae :D
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? nej
Dricker du? nej, men testat?
Vilka kläder sover du i? trosor;)
Vad hatar du verkligen? spindlar,  avundsjuka cpbarn
Är du ensam nu? nej?
Vill du gifta dig? think so
Vill du ha barn? ja tror de


SENASTE PERSONEN SOM:


Sov i din säng?
pappa D:
Såg dig gråta? mamma
Fick dig att gråta? anton tror jag
Du delade en dricka med? pappa
Du gick på bio med? minns inte
Skällde på dig? mamma
Sa någonting till dig och vad var det? asta sa ngt om att grilla hos henne & det blev det


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
 


Gråtit?
näää
Kramat någon? ja
Pussat någon? aa
Köpt någonting? japp ,
Sjungit? gör det jämt ;)
Saknat någon? aa






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!