Godmorgon alla söta&fula!

Jag har ungefär precis vaknat känns det som, men endå inte.
Jag vaknade vid 12 men hud va trött jag är. Halsen bara värker
och förkyldningen är jätte jobbig. Kan knappt andas.



Usch, jag längtar efter skolan nu helt plötsligt. Att vara hemma i 1 & 1 halv vecka får ju verkligen en att tröttna. Saknar alla klasskompisar och gympan. Haha, fråga inte varför asså :p Så tråkigt att sitta hemma själv utan någon att skratta med också. Fast.... det kan jag ju inte :o? Jag har för ont i halsen :(
Kan knappt prata asså. Fett jobbigt!
Någon som vet hur man snabbt kan bli av med förkyldning och ont i halsen?
Skulle verkligen vara jätte snällt att svara! Vill också påminna att tävling snart kommer.
Får se vad det kommer att bli som ni kan tävla om? Blir troligen ett smycke från någon online shop på datorn eller så blir det väl någon snyggt klädes plagg! :D
Håll utkik!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!