Städer just nu inne i syrrans rum.

Haha eller aa, hjälper henne lite.
Ska ge Anton en fokus nu, sen efter det ska jag hjälpa syrran med att städa.
Eller aa. vi är snart klara faktiskt :D * torkar av svättet trån pannan *
Nejmen, det var inte så stökit. Hon gör väl det mesta men .... (a)
Nu vill hon ha hjälp, puss på er alla!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej!

Jag tänkte bara tipsa om att det är sista chansen att tävla om ett presentkort på min blogg. :) Tävlingen går ut idag 22.00:

http://adara.blogg.se/2010/november/tavling-i-samarbete-med-qpixse.html#comment



En annan tävling finns i min högerspalt! Det vore superkul om du ville vara med och tävla! :D

P.S Om du inte vill ha reklam så ber jag om ursäkt!

Hoppas du får en mysig advent! <3

Kram

2010-11-28 | 03:18:03 | http://adara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!