byta köndag.

(sminkar landy)
____________________________________
Idag i skolan har vi haft en dag som heter byta köndag då man ska klä ut dig till det motsatta könet som ni kanske märkte. På bilderna är det bara killar som har klätt ut sig till tjejer. Orkade inte springa runt med kamera hela dagen eftersom jag mådde så otroligt dåligt och grät och grät. Men nu är det lite bättre. Ska börja med att lägga upp koder till saker så man får smilisar osv. Hoppas ni gillar det!
JAG ÄLSKAR DIG ASTA EKBERG!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!