Var redigerar jag mina bilder?

Godmorgon alla läsare, idag vaknade jag ganska sent och hade mensvärk. Så jag gjorde mig några mackor och satte mig vid tv och kollade simpson. Nu när jag satte mig vid datorn och skulle blogga hade jag fått en fråga om var jag redigerar mina bilder. Jag fixar dom ofta på photoshop, men för er som inte har photoshop kan jag föreslå en sida som heter picnik.com , där är det gratis men vissa efekter till bilder kostar. Men den är jätte bra när man väl förstår hur man gör. kram bella :)
(den är redigerad på picnik.com)


mimmi :)

betalar du för ph- shop ?:)

2011-04-17 | 21:31:34 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!