dagen,

Dagen den var väl inte så speciell.
Började med att jag kollade på tv
som jag skrev. Jag fastnade vid
tvn ett tag, sen vid halv 5 gick jag
och duschade. Jag älskar att duscha
så jag var i duschen i typ 1&en halv
timme. Nu sitter jag vid tvn igen hihi.
_________________________________
Att sitta med dig vid vattnet var som rena drömmen,
att sitta med dig och hålla dig i handen, se mot vågorna 
och känna att man blir varmare bara av dina ord.
Se dina ögon kolla in i mina, kyssa dig och veta 
att du är den rätta&att jag älskar dig.
Men nu förstår du inte.. Nu vet du inte hur
mycket du betyder för mig längre.
i muss you. ♥





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!