lista hhuh!

Här är en liten lista om vad jag ska skriva om i olika inlägg varje dag. Får se om jag klarar det :D! 
Vad tycker ni? 24 stycken & 1 på varje dag? ;)


dag 27 - Presentera mig själv
dag 28 - Min första kyss
dag 29 - En rolig kväll
dag 30 - En nytagen bild på mig & 5 faktapunkter om mig
dag 31 - Nyårs löften
dag 1 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför

dag 2 - Min bästa vän
dag 3 - Vad jag ogillar mest just nu 
dag 4 - Min första kärlek
dag 5 - Det här saknar jag
dag 6 -  Detta ångrar jag
dag 7 - Mina drömmar
dag 8 - De här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk
dag 9 - En sak jag ska göra innan jag blir 30
dag 10 - Mina ambitioner

dag 11 - Det här är jag beroende utav
dag 12 - Mitt favoritminne
dag 13 - Det sjukaste jag gjort
dag 14 - En att-göra-lista innan jag dör

dag 15 - Ett dröm förhållande 
dag 16 - Vad jag vill ha allra mest just nu
dag 17 - Mina rädslor
dag 18 - Något olagligt jag gjort
dag 19 - Min nuvarande kärlek






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!