litet kort inlägg.

Sitter just nu i soffan och kollar på tv som jag gjort nu ett tag.
Idag kom Astas mamma förbi hem till mig för att kolla på valparna.
Fick samtidigt en kram och dusch saker som jag kan ladda upp bild på imorgon.
Ska troligen till skolan på torsdag. Det längtar jag efter något enormt!
Min gulliga Matildas skull. Saknar henne som fan!
Nae nu plötligt vart jag shopping sugen :o xd

Vilka kommer på discot på fredag? ( motala )
Z-lund , Mellanstadie 18:00 - 22:00  inträde: 25 ;-




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!