Kärlek


Dagens outfit!
Linne - ullared
Shorts - turkiet

Körde med samma shorts idag eftersom det är så skönt ute när solen skiner. Imorgon är det skola då... tur att sommarlovet kommer snart och sånt. Trist i skolan att gå på lektion efter lektion och rast sen lektion och sen lunch och lektion. Nej det gillas inte! :( Skolan är lite tråkig ibland, men glad över att jag får träffa bästavän och sånt. Inte träffat henne sen ullared. Hon har fyllt år oxå och kul att få se hennes nya mobil? Kommer sno den av henne.. hehe :thumbup: .


Anonym

Alldeles För Puchade Bröst-.-.-.-.-.-.-.

2011-04-25 | 22:50:14 |
amanda

Vinnaren är uppe nu på bloggtävlingen. Så kolla om det blev du! Kommer en ny tävling så snart som möjligt så håll ögonen öppna. Kramis :)

2011-04-26 | 16:03:13 | http://amandiix.blogg.se/
amanda

Vinnaren är uppe nu på bloggtävlingen. Så kolla om det blev du! Kommer en ny tävling så snart som möjligt så håll ögonen öppna. Kramis :)

2011-04-26 | 16:03:15 | http://amandiix.blogg.se/
Matilda duvet. ;d <3

jag älskar dig bästavän. ♥

2011-04-26 | 20:14:16 |
sebbe karlsson :)

push up ? xd

2011-05-01 | 11:28:01 |
Matilda yooo

den var faktiskt för liten ... eller något, c;

2011-05-03 | 14:55:54 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!