kläder jag köpte i turkiet..



nike jacka (h)



leopard linne (h)



illgult linne (h)



lite av min sexiga playboy handuk :D



rosa vit bekini överdel på bilden, underdelen är rosa med snören på sidorna ! :D



det är inte alla kläder men det mästa. mina kläder kostade över 5.000 i svenska pengar.
i turkiska vet jag inte just nu. men det var nästan alla, har ett rosa björnborg linne med & björnborg shorts i svart. och lite mer ! :D




bilder i turkiet ...






HAHAHAHAHHAHAHAH ! :D

nu får ni inte se mer (a)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!