sanna stack precis :)

och vi har haft det väldigt kul idag. ätit ben&jerrys och suttigt i råssnäs och solat..... (a)
aa det var väl typ allt :P  imorgon ska vi åka med skolan på en klassresa eller vad man säger. 6A 6B 6C ska till lkpg. så det kommer bli kul. men kommer inte kunna smsa. fick inte ha med mobilen -.-'
så aa.. kan smsa när jag kommer hem. ungefär 6 på kvällen. JIPPY! :(
längtar absolut inte asså! fyyyfan va tråkigt vi kommer ha.


såhär stog det -.- :

Skolresa för åk 6
Onsdag den 1 september åker vi till Linköping.
Bussen går 8.00 från skolan.
Alla MÅSTE vara på skolan vid sitt klassrum senast 7.45.
Vi får pastasallad från skolan till lunch, du som vill ha det MÅSTE komma till matsalen mellan 7.30-7.45 och då ha med
en egen burk att hämta salladen i.
Den som inte vill ha pastasallad tar med egen matsäck.
TA med egna bestick och ev. egen dricka ( inte läsk),
vi får mjölk från skolan.
Du får även ta med fika och MAX 50 kr att handla för, om du vill.
Du får en glass från skolan.
Vi ska till Fenomenmagasinet i Gamla Linköping
på förmiddagen.
CA 11.30 är det lunch,
12.30 ska vi till IT-ceum på Länsmuseét
och 14.30 ska vi till Flygvapenmuseét i Malmslätt.
Vi åker hemåt ca 17.00 och räknar med att
vara hemma ca 18.00.


-----------------------------------------------


LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNNNNNNNNGGGGGGGTTTTTTAAAAAAR INNNNNNTEEEEEEEEEEEE !






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!