förlåt för dålig uppdatering... igen(a)

Idag har jag kollat på film bara ungefär. Funderar på att lägga upp på den mysiga outfiten jag har idag, haha.
Kanske borde säga slapp eller något istället... Fast den är ju mysig också på ett sätt? Amen aja den får vara en slappig & mysig outfit idag :D!

Nu hade jag tänkt att presentera mig lite som är min uppgift att göra idag. Här kommer det...

Jag heter Isabelle Mikaela Lindell & bor i östergötland i en stand som heter motala. Jag är en 12- årig bloggare som bor i en lägenhet tillsammans med mamma och min syster. På dagarna njuter jag av livet, går i skolan och har underbara kompisar som Sanna,Asta & Matilda. Mina vänner är nästan som mitt liv om man inte tänker på personerna i familjen. Alla nära & kära betyder allt för mig.

Det ni kanske inte visste om mig...

jag - önskar ofta att jag var någon annan.
jag - älskar att hålla på med mitt utseende. ( fixa håret, sminka mig & osv)
jag - hatar fett och äter väldigt sällan.
jag - kan tänka på roliga saker som har hänt och sedan börja fnissa för mej själv.
jag - är 160 cm lång.
jag - älskar att sjunga för mig själv.
jag - tycker mycket om att spela gitarr.
jag - känner mig ofta ensam.
jag - älskar rosa & blå.
jag - önskar jag var runt 6 år igen.
jag - hatar när folk stirrar och inte vågar koma fram.
jag - tycker om att gå på discon och dansa & leva livet.
jag - är en väldigt social person.
jag - är väldigt små blyg när jag är med folk jag inte känner så väl.
jag - har blivit kallad bortskämd flera gånger.
jag - är grymt bra på att slösa pengar på skräp.
jag - har en hund som heter techno.
jag - tycker låten Redrama - du är fett skön låt.

Det räcker nog haha, eller vad säger ni? ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!