Keep the light and dont stop shine.

Förlåt för dålig uppdatering här på bloggen. Men jag ska förbättra mig det lovar jag :D
* vavavava, vart är gilla knappen? ;) *

Haha, nej men det gillar vi eller hur? Det gör iallafall jag! Idag har jag iallafall inte gjort så speciellt mycket, bara spelat lite & duschat. Men imorgon ska jag kanske åka till pappa. Det längtar jag till, slippa motala & allt skit några dagar. Det blir kanon, inte träffat han på jätte länge också.. Det gillas inte :( ( jag saknar dig pappa ).

Vad ska ni hitta på för roligt på nyår då? Smälla raketer eller ta det lugnt?
Själv funderar man på att va hos pappa den dagen & fira nyår med honom.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!