min första kyss..

Uppgift 2.
Min första kyss var när jag gick i 1 eller 2an med en klasskompis som jag var tillsammans med som hette Julius. Mellan två hus som stog rätt nära varandra & så ingen såg kysstes vi. Fast det var ju en väldigt snabb kyss om jag ska erkänna. Men vafan, han var ju tillsammans med typ alla tjejer i skolan och han ville väl inte att andra skulle se;) Haha, aja så gick det till ;)!


sofiaa

ohhh älskar din stiiiiiiiil!

o du är så fin.'

har du lust o skriva vart du köper allt du köper ?

haha :)

btw, vart har du köpt dem där örhängen som du köpte till sanna?

puss & kram !

2010-12-28 | 20:16:33 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!