Vinnare av 10 siimii's!

grattis http://eemelieeveryday.devote.se/ 

_________________________


Jag hoppas att alla ni där ute har fått en bra julafton, eller aa. Det är ju inte slut än? :D
Vad jag har fått idag är:

1. Lös ögonfransar
2. Smink pennor
3. Smink palett
4. Linne av syster ♥
5. klocka
6. Platttång
7. Radio/mobil laddare/alarm/lampa
8. Parfym som luktade jätte gott
9. 300;- prisent kort på intersport
10. 500 ;-
11. Cloetta ljusa & mörka chocklader. Muuuuuuuuuuums!
12. Liten jätte gullig kikare som inte är så billiga (;
13. Löshår fast det fick jag i förskott för typ 1 vecka sen som jag glömde skriva.
14. Spegel
15. 150;- på kicks
16. Shower silk
17. Pincett

Nu fattas det bara att lämna julklappen till den jag gillar & ge julklapp till Asta när hon kommer hem från thailand.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!