Yey, nu är bella vaken ;)

Haha, vaknade precis och gjorde mig lite honungsvatten som brukar vara rätt bra för halsen. Idag tror ja att jag ska göra mig en ny header, om det går&den blir nice :D
Hoppas den blir det iallafall, för jag tröttnar på den här header något enormt. Ska fixa lite snö som faller på header också tror jag. Det är ju faktiskt jul snart? Bara 22 dagar var till jul!
Längtar tills man får se vad man får i julklapp, gör inte ni det? Bloggens julklapp blir en ny header och mycket ändring :D Hoppas det blir bra. Puss så länge, ska börja på headern ;)(L)

bella

jag heter också bella :)

men det var inte det jag skulle säga.. jag undrar om du kan fixxa min blogg ?? för din e så fin och jag undrar om du vill fixxa min om jag kan ge mitt lösen och såånt?? :D svara p¨

2010-12-02 | 16:17:03 | http://bellzii'
bella

svara på min blogg ska det stå längst ner.. :) www.bellziii.blogg.se

svara på något inlägg :)

2010-12-02 | 16:18:27 |
beccis

allt bra med dej? :)

2010-12-02 | 18:12:02 | http://rebeccaharkonen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!